دوست داشتن تو

اینجا باشی یا نباشی
فرقی نمی کند
دوست داشتن تو
حال مرا خوب می کند
و این دلیل خوبی ست
 برای عبور از روزهای بد

 دوست داشتن تو
همه چیز را رو به راه می کند
راهی رو به روشنایی بی بازگشت
اگر یکبار دوستت دارم را به زبان بیاوری
با خیال راحت برایت می میرم

دوست داشتن تو
نسبت مرموزی با حال من دارد

تارا کاظمی

نظرات 1 + ارسال نظر
ناهید سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 06:14 http://tabicaran.blogfa.com/

ماه تابید و چو دید آن همه خاموش مرا
نرم بازآمد و بگرفت در آغوش مرا

گفت: "خاموش درین جا چه نشستی؟" گفتم:
بوی محبوبه شب می برد از هوش مرا!

بوی محبوبه شب، بوی جنون پرور عشق
وه، چه جادوست که از هوش برد بوش مرا

بوی محبوبه شب، نغمه چنگی ست لطیف
که ز افلاک کند زمزمه در گوش مرا
بوی محبوبه شب همچو شرابی گیراست

مست و شیدا کند این جام پر از نوش مرا
بوی محبوبه شب جلوه جادویی اوست
آنکه کرده است به یکباره فراموش مرا

فریدون مشیری

من همان شبان عاشقم
سینه چاک و ساکت و غریب
بی تکلف و رها
در خراب دشتهای دور
درپی تو می دوم
ساده و صبور
یک سبد ستاره چیده ام برای تو
یک سبد ستاره
کوزه ای پر آب
دسته ای گل از نگاه آفتاب
یک عبا برای شانه های مهربان تو
در شبان سرد
چارقی برای گام های مهربان تو
در هجوم درد

من همان بلال الکنم
در تلفظ تو ناتوان
آه از عتاب

سلمان هراتی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.