محاصره عشق

دیریست
در این کوهستانِ سنگر
عشق از هر طرف مرا در خود گرفته است
این تنها محاصره ای‌ست
روحم آرزو دارد
هر روز نزدیک‌تر شود
این تنها محاصره ای‌ست
تا حلقه اش تنگ‌تر شود
و زمانش طولانی‌تر
آزادترم
این تنها محاصره ای‌ست
آرزو دارم
از آن رهایی نیابم

شیرکو بیکس
مترجم : عزیز ناصری

نظرات 1 + ارسال نظر
ناهید دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 19:33 http://tabicaran.blogfa.com/

‌وقتی که عاشق به معشوقه‌اش می‌گوید :
"می‌پرستمت"
بی آنکه دانسته باشد
تاکید می‌کند
که عشق دین دوم او است!

نزار قبانی

مقصد من عشق است
تویی سر منزل من
عشق در پوست من می دود
تو در پوست من می دوی
و من
خیابان ها و پیاده روهای تن شسته در باران را
بر دوش کشیده
تو را می جویم

نزار قبانی

با سلام دوست عزیز
از اینکه اشعار این هفته را مطالعه کردید و فراخور هریک از آنها کامنت گذاشتید سپاسگزار شما هستم
مانا باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.