تاثیر تو بر زندگی ام

من
واژه های شعرم را
از جمله های لبخند تو برداشته ام
من
نت های آهنگم را
از جمله های صدای تو برداشته ام
من
فصل های شوقم را
از جمله های بهار تو برداشته ام
اما
تمام کلمات اشکم
حاصل بغض های خودم هست
که با نیامدنت 
غزل شده اند

خلیل فریدی

نظرات 1 + ارسال نظر
منیژه دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 19:21 http://engmoochesh95.mihanblog.com/

زین گلو با بغض بسته، کس نداند راز من
ناله ی پنهان من، اندر دل و در ساز من

با چنین اندو خدایا، زخمه یی بر دل بده
تا ز دردی بر کشد، با یک دمش آواز من

از قضا دل رنجه ام، چون با جفا دستان خود
یک دمی همدم نشد، با قسمت غم تاز من

پر شود پیمانه ام، پیوسته از خونریز دل
مست مستانم ز رنج و درد مست ناز من

این قفس روزی مرا، با این شقاوت میکشد
وین تنم یک روزی گردد، شاهد پرواز من

انور حکیمزاده

سلام و عرض ادب و احترام

مثل همیشه عالی ، موفق باشید

نه دل مفتون دلبندی نه جان مدهوش دلخواهی
نه بر مژگان من اشکی نه بر لبهای من آهی

نه جان بی نصیبم را پیامی از دلارامی
نه جان بی فروغم را نشانی از سحرگاهی

نیابد محفل گرمی نه از شمعی نه از جمعی
ندارد خاطرم الفت نه با مهری نه با ماهی

کیم من ،آرزو گم کرده ای تنها و سرگردان
نه آرامی نه امیدی نه همدردی نه همراهی

گهی افتان و خیزان چون غباری دربیابانی
گهی خاموش و حیران چون نگاهی برنظرگاهی

رهی تا چند سوزم در دل شبها چو کوکبها
به اقبال شرر نازم که دارد عمر کوتاهی

رهی معیری


سپاس از مهر و محبت شما دوست عزیز
مانا باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.