درد چگونه مرا شناسایی کرد ؟

درد
چگونه مرا  شناسایی کرد ؟
نه گل‌سرخی روی سینه‌ام‌ سنجاق کرده بودم
نه قرار ملاقاتی با او داشتم
فقط تلاش می‌کردم
خودم را از مخمصه‌ی   
 آخرین ردپای مردی که رفته است
بیرون بیاورم

مرام المصری
مترجم : سیدمحمد مرکبیان

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست دار شما پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 03:52

سلام ..
من دلم گرفته بود و مثل خیلی وقت های دلگرفتگیم خواستم شعر بخونم و کم کم نمی دونم چطور شد به دنبال شعر خیلی اتفاقی از اینجا سر در آوردم!

واقعا خوشحالم اینجام .
آفرین به انتخاب و سلیقه شما در دیدن شعرها و درجشون در اینجا ..

خیلی خوبه با گسترش شدیده! پیام رسان ها اما شما هنوز دارید ادامه بدید
و

"" حتما ادامه هم بدید ""..

ببخشید زیاد نوشتم . عذرمیخوام .

با درودو سپاس از توجه شما
خوشحالم که محتوای وبلاگ را دوست داشتید
مانا باشید
با مهر
احمد

منیژه جمعه 18 خرداد 1397 ساعت 13:39 http://engmoochesh95.mihanblog.com/

سلام و عرض ادب

مرحبا به حسن انتخاب های همیشگی شما

درود بی پایان

سلام دوست گرامی
روز به خیر
ممنونم از توجه شما و همراهی صمیمانه تون
و از اینکه وقت می گذارید و شعرها را می خواندید سپاسگزار شما هستم
مانا باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.