دوستت دارم

بگذار به همه‌ی زبان‌هایی که می‌دانی و نمی‌دانی
بگویم دوستت دارم
بگذار در جستجوی کلماتی باشم
به حجمِ دلتنگی‌ام برای تو
بگذار به جای تو فکر کنم
به جای تو دلتنگ شوم
به جای تو بگریم و بخندم
و فاصله‌ی وهم و یقین را از میان بردارم

نزار قبانی
مترجم : اسماء خواجه زاده

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا خلیلی سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 11:10 http://kuchmorghan.blogfa.com/

درود بر شما .....

ممنونم از حضور صمیمانه شما دوست عزیز
مانا باشید
با مهر
احمد

دلارام دوشنبه 13 فروردین 1397 ساعت 22:37

گفتی که از نهان دلت باخبر نیَم!
تو در دلی!
کدام نهان بر تو فاش نیست؟

"طالب آملی"

دلداده را ملامت گفتن چه سود دارد
می‌باید این نصیحت کردن به دلستانان

من اختیار خود را تسلیم عشق کردم
همچون زمام اشتر بر دست ساربانان

سعدی


سپاس از حضورتان
با مهر
احمد

دلارام دوشنبه 13 فروردین 1397 ساعت 22:30

آخ امان ...
‏‎از این دوست داشتن
‏‎که اگر ناب باشد
مستت می کند
‏‎یک مستی شیرین
‏‎بی پشیمانی
‏‎بی نبودن...

#عادل_دانتیسم

سلام احمد..
خوشحالم که اینجا هستید.....
راستی سال نو مبارک

باران می آید
وکمی بعدآفتاب خواهد شد
به خیابان میروم
میگویندعشق
درهمین ساعاتِ خوب به سراغ آدم می آید

غلامرضا بروسان


سلام خانم دلارام عزیز
ممنونم از حضور صمیمانه تون
من نیز قرا رسیدن سال نو را به شما تبریک می گویم
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.