من تو را تصویر خواهم کرد

من تو را تصویر خواهم کرد
تو را به رنگ
به نور
و به آوازهای رنگین تبدیل خواهم کرد
تو را به گل
به کوه ، و به رودخانه های خروشان
تبدیل خواهم کرد

من از تو دنیا را خواهم ساخت
و برای تو ، دنیا را
اگر سخنم را باور نمیکنی
هنوز قدرت دوست داشتن را باور نکرده ای

نادر ابراهیمی

نظرات 2 + ارسال نظر
منیژه پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 21:28 http://engmoochesh95.mihanblog.com/

سلام و عرض ادب

همه ی اشعار انتخابی مثل همیشه بسیار زیباست

موفق و پیروز باشید

سلام دوست عزیز
خیلی ممنون از همراهی صمیمانه تون و از وقتی که برای خواندن شعرها می گذارید خوشحالم که شعرهای انتخابی ام را می پسندید من نیز برای شما آرزوی موفقیت و بهروزی دارم
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

منیژه پنج‌شنبه 24 اسفند 1396 ساعت 21:26 http://engmoochesh95.mihanblog.com/

گفتی که:

چو خورشید ، زنم سوی تو پر

چون ماه ،شبی می کشم از پنجره سر

اندوه که خورشید شدی

تنگ غروب

افسوس که مهتاب شدی

وقت سحر!

دوست داشتن را
درچشمی بجوی
که حتی وقتی بسته است
رویای تو را ببیند

فرانتس کافکا


با درود و سپاس فراوان از حضور شما و شعر زیبایی که نوشتید خانم منیژه عزیز
مانا باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.