راه عشق

هنگامی که عشق فرا می خواندتان
از پی اش بروید
گر چه راهش سخت و ناهموار باشد
هنگامی که بالهای عشق در بر می گیردتان
خود را در آن بالها رها کنید
گر چه در لابه لای پرهایش تیغ باشد
و زخمی تان کند
و هنگامی که با شما سخن می گوید
باورش کنید
گر چه طنین کلامش
رویاهایتان را بر هم زند

جبران خلیل جبران

نظرات 3 + ارسال نظر
بانو سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 15:50

سلام احمد چان
مثل همیشه انتخابت عالی و زیباااااااا

سلام بانو عزیز
ممنونم از حضور صمیمانه تون و خوشحالم که انتخاب های مرا دوست داشتید
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

فرزانه سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 02:01

سلام احمد عزیز. امیدوارم احوالتون خوب باشه دوست گرامی. اشعار بسیار زیبا و دلنشینی را گلچین کردی. درودها بر شما دوست خوش ذوق و هنرمند.
در پناه خدای خوبیها باشی.

سلام خانم فرزانه عزیز
خدا را شکر با دعای خیر دوستان عزیز خوب هستم
خیلی خوشحالم که اشعار این هفته مرا دوست داشتید
من نیز برای شما آرزوی شادی و سلامتی دارم
موفق و پیروز باشید
با مهر
احمد

شهین صندوقی دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 12:29

تا بر لبِ تو زمزمه ی عاشقانه هاست

با من هوای غرق شدن در ترانه هاست



عاشق شدن چه حال غریبی ست،خوبِ من!

لرزیدنِ نگاه و دل و دست و شانه هاست!



بایک نگاهِ ساده دل از دست می دهم

دنیا همین معاشقه ی دام ودانه هاست !



باران دوباره برتنِ من بوسه می زَنَد

وقتی که چشمهای تو غرقِ نشانه هاست



تکرار ویاس، نقطه ِ پایانِ زندگی است

دنیا فضای تجربه ی نوبرانه هاست



دیگر برادرانه به چاهش میفکنید

یوسف، اسیرِ چاه زَنَخدانِ چانه هاست



اینجا غریبه نیست ، برایم سُخن بگو!

هنگامِ فاش کردنِ آن محرمانه هاست…!


ه.سایه

خواهم ای عشق که میخانۀ دلها باشم
بی خبر از حرم و دِیر و کلیسا باشم

گرچه زین بیشتر از دست تو رسوا باشم
بی تو یک لحظه نباشد که بدنیا باشم

بعد از این رحم مکن بر دل دیوانۀ من
بفرست آنچه غمت هست به غمخانۀ من

من ندیدم سخنی خوشتر از افسانۀ تو
عاقلان بیهده خندند به دیوانۀ تو

نقد جان گرچه بود قیمت پیمانۀ تو
آه از آندل که نشد مست ز میخانۀ تو

کاش دائم دل ما از تو بلرزد ای عشق
آندلی کز تو نلرزد بچه ارزد ای عشق

عماد خراسانی


با درودو سپاس فراوان از همراهی صمیمانه شما و غزل بسیار زیبایی که نوشتید خانم صندوقی عزیز
در ضمن با مروری که در اینترنت کردم این شعر متعلق به اقای یدالله گودرزی می باشد
مانا باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.