راه قلب ها

از قلب کوچک تو تا من
یک راه مستقیم است
اگر گم شدی از این راه بیا
بلندشو
از دلت شروع کن
شاید دوباره همدیگر را پیدا کنیم

عرفان نظرآهاری

نظرات 2 + ارسال نظر
بانو چهارشنبه 21 تیر 1396 ساعت 15:23 http://banoyedey22.blogfa.com/

اما من_و_تو
دور از هم می‌پوسیم
غمم از وحشت پوسیدن نیست
غمم از زیستن بی تو در این لحظه‌ی پُردلهره است !



#حمید_مصدق




سلام احمد عزیز انتخابت عااالی
خیلی قشنگ و دلنشینه مرررررررررسی

عشق درون دیگران نیست
بلکه درون خود ماست
ما آن احساس را بیدار می‌کنیم
ولی برای این‌که بیدار شود
به دیگران نیاز داریم
دنیا تنها زمانی برای ما معنا دارد که
بتوانیم کسی را برای شرکت دادن در هیجاناتمان بیابیم

پائولو کوئلیو ‏


سلام بانوی عزیز
ممنونم از همراهی صمیمانه تون و شعر زیبایی که نوشتید
در ضمن خوشحالم که انتخاب مرا دوست داشتید
مانا باشید
با مهر
احمد

فرزانه سه‌شنبه 20 تیر 1396 ساعت 02:02

من شیفته ی خانم نظرآهاری هستم. سروده های ایشان بسیار لطیف و آسمانی ست. لطفا از خانم نظر آهاری اشعار بیشتری را به اشتراک بگذارید.
درود بر شما

خداییش من تازه موفق شدم با اشعار ایشان ارتباط برقرار کنم مطمئن باشید از این به بعد اشعار بیشتری از ایشان در وبلاگم مشاهده خواهید کرد
پاینده باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.