ساحل عشق

لعنت می کنم آن لحظه مبارک را
که قایقم به جزیره تو برخورد
و شکست
چه مبارک شکستنی
که عشق ساحل تو بود

لعنت می کنم آن لحظه مبارک را
و من طبق عادت می گریزم
در جاده های شهری که برای من نیست
در رؤیای مردی که به من تعلق ندارد

غاده السمان
مترجم : محبوبه افشاری

نظرات 1 + ارسال نظر
مهربانو پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 16:58

نام بعضی نفرات

رِزق رُوحم شده است

وقت هر دلتنگی

سُوی‌شان دارم دست

جرأتم می‌بخشد

روشنم می‌دارد


نیما یوشیج
مثل همیشه عالی بودین

یکی در سینه ام فریاد می زند پرواز کن
بر تارک دیوار خواهی رسید
و از آن سو همزادت را و عشقت را خواهی نگریست
هزاران حیف
پر می زنم اما پرواز نه
گویی دست صیادی پر های پرواز مرا بریده است
شوق پرواز هست اما قدرت پرواز نه

مهدی سهیلی


ممنونم از توجه شما و از وقتی که گذاشتید دوست گرامی
مانا باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.