دوستت دارم

دوستت دارم
و فرقی نمی کند
سهمِ چه کسی هستی
در هر حال
صورت مسئله پاک نمی شود
من همیشه دوستت خواهم داشت

امین درستی

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدخت جمعه 9 تیر 1396 ساعت 10:24 http://falsafidan.blogfa.com

سلام احمد عزیز..
بعد از مدت ها خواندم تون :)

یک شعر از خودم براتون می نویسم :

تاریکی را
به جا لباسی می آویزم
تا یاد تو را
به تن کنم .

امیدوارم سلامت باشین.

تو آفتاب باش
و بر من بتاب
قول خواهم داد
هیچ
سایه ای مرا
جذب خود نکند

فریبا دادگر


سلام مهدخت عزیز
ممنونم از حضور دوباره شما و شعر زیبایی که نوشتید
بابت وبلاگ جدیدتون به شماتبریک می گوییم
موفق و پیروز باشید
با مهر
احمد

مهربانو پنج‌شنبه 8 تیر 1396 ساعت 16:42

به تو اندیشیدن سکوت من است
عزیزترین ، طولانی ترین و طوفانی ترین سکوت
تو درونم هستی ، همیــــــــــــشه
همچون قلبی که ندیده ام
همچون قلبی که به درد می آورد
همچون زخمی که زندگی می بخشد

روبرو دسنوس

من گنهکارم
آری
جرم من هم عاشقی ست
آری اما
آنکه آدم هست و عاشق نیست ، کیست ؟
زندگی بی عشق
اگر باشد
همان جان کندن است
دم به دم جان کندن ای دل
کار دشواریست ، نیست ؟

قیصر امین پور


ممنونم از همراهی شما و شعر زیبایی که نوشتید مهربانو عزیز
شاد باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.