من به تو تعلق دارم

من به تو تعلق دارم
گوش کن
هر تپش قلبم فریاد نام توست
نمی گویم عاشقت هستم
چرا که عشق
در برابر تو واژه ی حقیری ست
تو خورشیدی هستی که
در روز های سرد زندگی ام
طلوع کردی
گرمایی که اکنون احساس می کنم
تنها دلیلش
وجود مهربان توست
لبخند ملیحت
حالت معصومانه چشمانت
و آهنگ دلنشین صدایت
به من حق بده
وقتی که نام کوچکم را صدا می زنی
از شدت اشتیاق
گونه هایم سرخ شود
شریک شادی و غمت هستم
وقتی تو دستم را می گیری
از طوفان های زندگی نمی ترسم
روز های بارانی را
تنها بخاطر تو دوست دارم
چرا که می توانم
به تو بگویم
اندازه تمام این قطره ها
دوستت دارم

محمد شیرین زاده

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شیرین زاده شنبه 9 بهمن 1395 ساعت 03:50 http://m-bibak.blogfa.com

سپاس بیکران از مهرتان همیشه نگاهتان باعث افتخار بوده و هست یادمه خیلی وقت پیشا که حتی نمیدونستم شعر چی هست توی وبلاگ شما شعر میخوندم ممنونم که این انگیزه و در خیلی ها ایجاد می کنید پیروز و سلامت باشید ...

سلام محمد عزیز
خیلی ممنونم از اینکه گفتید اشعار وبلاگم انگیزه خوبی برای شما بوده برای سرودن شعر
ولی باید متذکر باشم که اگر شما استعداد نداشتید هرگز نمی توانستید در این زمینه فعالیتی داشته باشید امیدوارم که همواره قلم ات سبز باشد
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.