آه کجایی که تو را سخت گم کرده ام ؟

 آیا براستی این تویی ؟
 در آرزوی توام
 و در تو در جستجوی تو
 اما تو را نمی یابم

 کجا رفته ای ، بی آنکه رفته باشی ؟
 چگونه رفته ای ، بی آنکه رفته باشی ؟

 می بینم چشمانت را ، لبانت را ، بازوانت را
 و تنت را
 اما تو کجایی ؟

 آه کجایی که تو را سخت گم کرده ام ؟

 دوست می دارم در تو
 بوی خوش را و نه شکوفه را
 نبض را و نه جسم را
 وزش آرام باد را
در میان شاخه هایت و نه شاخه های خشک را
 
 دوست می دارم در تو
 رویا را ، رویا را ، رویا را
 پس چگونه آن را کشته ای ؟

غاده السمان

نظرات 2 + ارسال نظر
رفتار من عادیست... چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 21:23 http://gray-cry.blogfa.com

درودها
سپاس از اشتراک گذاری این شعر زیبا

خواهش میکنم دوست گرامی
خوشحالم که انتخاب مرا دوست داشتید
مانا باشید
با مهر
احمد

رویا سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 11:56

احمد جان سلام, میدانی که میخوانمت ولی خیلی وقت است که ننوشتم و این بار نتوانستم..این شعر مرا کشت..خیلی زیبا است و انتخابهایتان بی نهایت...همیشه باشی و خوب باشی:)

سلام رویا عزیز
چقدر خوشحال شدم که دوباره شما را اینجا می بینم ممنوم که همچنان پیگیر اشعار وبلاگم هستید همینکه در وبلاگم حضور دارید من خوشحال هستم و هیچ احتیاجی هم نیست که کامنت بگذارید اصلا فکر نمیکردم با بودن این همه کانال های مختلف شعر مخاطب قدیمی همچون شما باز هم به اینجا سر بزند در هر حال امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی دوست عزیز
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.