عاشقم باش

دستت را بگذار
روی پیشانی ام
انگار دست تو دست من باشد
از زندگیم دفاع کن
با سنگ و چاقو
انگار زندگی تو زندگی من باشد
عاشقم باش
پرشور و دیوانه وار
انگار قلب من  قلب تو  باشد

آتیلا ژوزف
مترجم : آزیتا قهرمان

نظرات 2 + ارسال نظر
دلارام یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 09:34

من عاشق نیستم!
فقط گاهی
حرف تو که می شود
دلـــــم
مثل اینکه تب کند،
گرم و سرد می شود..
توی سینه ام چنگ می زند..
آب می شود،
تنگ می شود..
تنگ می شود..
این عشق نیست
هست!؟

#یاشار_عبدالملکی

به خوابم که میایی
هنوز
همان قدر
مهربانی و عاشق....
این روزها
بیشتر
دوست دارم که بخوابم

سارا قبادی


ممنونم از همراهی صمیمانه شما و شعر زیبایی که نوشتید خانم دلارام عزیز
مانا باشید
با مهر
احمد

دلارام یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 09:31

عاشقم باش
پرشور و دیوانه وار
انگار قلب من قلب تو باشد

اگر لب های من
تشنه طعم یک بوسه اند
این گناه توست
گناه تویی که
از عشق
جز بوسه
هیچ نمی دانستی ...

محمد شیرین زاده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.