عشق برای مرد ها

عشق برای مرد ها
همچون یک زخم عمیق می ماند
به همین دلیل
بی آنکه چراییش را بدانند
از کسی که بیشتر از همه دوست دارند می گریزند

آنها از این زخم می هراسند
این دست خودشان نیست
که بی دلیل
همه چیز را ول میکنند و می روند

آلبر کامو

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 07:18

دلم گرفته
درست مثل لک‌لکی
که بال‌هایش را برای کوچ امتحان می‌کند!

#گروس_عبدالملکیان

به جنگ که فکر میکنم
زخمی می شوم
به کویر که فکر میکنم
تَرَک برمی دارم
به آسمان که فکر میکنم
پایین می افتم
و هر وقت به جنگل می اندیشم
گله ای از گوزن ها از رویم رد میشود
جرأت فکر کردن به تـــو را ندارم
دریا
نام عمیقی برای یک معشوقه است
و من هیچوقت شنا کردن بلد نبوده ام

بابک زمانی

دلارام جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 20:20

بگذار گریه کنم امروز
دلتنگیم را برایت...
شاید رحمی در افتاد
سنگین دلت را...
شاید کوتاه کرد
جاده های برگشتنت را...
بگذار فریاد کنم
خستگی چشمهای انتظارم را...
شاید جاده ها
تو را به من پس دادند...
میدانی....!!!
دیگر جوهر تمام کرده احساسم
بس که در فراقت
خط کشیده روزهای نبودنت را....

وحید خانمحمدی

ما
انبوهی از آدم‌هایِ فراموش شده
در انتظارِ معجزه
در تصورِ گرمِ آفتاب
در تکرارِ غریبانه ی چشم ها
ترانه‌ها گفته ایم
و هیچکس
هیچکس نخواهد فهمید
که این انتظار
حتی از خودِ زندگی‌ هم طولانی تر بود

نیکى فیروزکوهی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.