تو را دوست داشتن دردآور است

تو را دوست داشتن دردآور است
زیباترین درد
و میدانم که مرا دوست داشتن دردآور است

آزارم می دهد اینکه دوستت دارم
چه آزار زیبایی
و خوب می دانم
آزارت می دهد اینکه دوستم داری
و چه آزار زیباتری

ران ویلیس
ترجمه : مصطفی خدایگان

نظرات 2 + ارسال نظر
دلارام سه‌شنبه 26 مرداد 1395 ساعت 18:15

میخواهم خودم را فیلم کنم
شاید یک درام و شاید یک کمدیِ مضحک
یک سناریو نوشته ام
سناریویی که در پایانش خواهم فهمید
چقدر دوستت داشته ام
شاید روز اکرانش
سالنی که در آن به تماشا نشسته ام منفجر شود
و شاید آنقدر کسل کننده
که در نیمه خوابم بگیرد

میخواهم تمام خاطراتت را
عکس هایت، نامه هایت، همه را
درون دفتری که به من هدیه دادی دفن کنم
و بعد آنرا میان خرت و پرت هایم گم کنم
آنقدر گم که سال ها طول بکشد پیدایش کنم
و یک روز خیلی اتفاقی یک گورِ قدیمی پیدا کنم
و نبشش کنم
آنروز خواهم فهمید که به راستی
چقدر دوستت داشته ام.

فرهاد_امیدی

رویای من بمان
با لحظه های من سر کن
من عاشقم
تا مرز جنون با تو ام
آه
با تو تولدی بی تکرارم
با تو
یک اتفاق بی تکرارم
از خورشید نگاه تو
تا
گرمای آتشین دستانت
شعر میسازم
ای همیشگی
ای الهه خوشبختی
دوستت دارم
به همین سادگی

سعید هاشمی

...alone جمعه 22 مرداد 1395 ساعت 18:19 http://maloosak.69.mu

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...آنقدر سیر بخند تا که غم از یاد برود...
روزهاتون شاد شاد...تقدیرتون قشنگ... خیلی خوشحال میشم به سایت منم سر بزنین...منتظر حضور سبزتون هستم !!
96516

گاهی قلم بر می‌ دارم
اسم شورانگیز تو را
گوشه‌ ی دفترم گوشه‌ ی کتابم گوشه‌ ی دلم می‌ نویسم
گل نارنجی من
می‌ ترسم بمیرم
کسی نتواند ذهن مرا بخواند.

عباس معروفی


سلام
ممنونم از حضور شما دوست عزیز
متاسفانه ادرس اشتباه برایم گذاشتیدموفق باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.