دوست دارم

تو را به تعداد شمعهایی که بی تو روشن کردم
دوست دارم
تو را به اندازه تمام لحظه های نداشتنت
و به انبوه ترانه های ناسروده ام
دوست دارم
تو را به وسعت شب و ستاره ها
به عمق گرداب نگاهت
و به لطافت تبسم روی گونه هایت
دوست دارم
تورا قبل از تو
تو را بعد از تو
عاشقانه دوست دارم

علی اسکندرپور ( هادی )

نظرات 1 + ارسال نظر
دلارام دوشنبه 11 مرداد 1395 ساعت 13:00

به تمامی آغوش گشوده ام
تا دربرگیرم
تمام تاب و تب تمنای تو را
چونان مادر زمین،من را عاشقانه
و به لالایی شب گوش سپرده ام
که آواز می خواند طفل سحر را
به صبری تا آمدن سپیده،کودکانه
تن پوش خیال از تن به درآی
جامه ی حریر حقیقت بپوش
که در هزاره ی وصل ایم
ای اتفاق بی تکرار...

لیلا_خراسانی_فر

انگار هزار سال دوستت داشتم
انگار هزار سال دوستم داشتی
ما هزاران سال عشق ورزیدیم
عشق ورزیدیم و زنده ماندیم
چطور چند دقیقه همخوابگی
عشقی‌ هزار ساله را میکشد
چطور میشود یک شب برایش معنایِ زندگی‌ باشی‌
روزِ بعدش مرده باشی‌؟
چطور میشود؟

نیکی‌ فیروزکوهی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.