سنگ ها سخت عاشق می شوند

بر فرو رفتگی های این سنگ
دست بکش
و قرن ها
عبور رودخانه را
حس کن
سنگ ها سخت عاشق می شوند
اما
فراموش نمی کنند

گروس عبدالملکیان

نظرات 3 + ارسال نظر
سه نقطه های دلم ... پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 10:24 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/


..................................................................
پرواز هم دیگر رویای این پرنده نبود
دانه دانه پرهایش را چید
تا بر این بالش خواب دیگری ببیند!

گروس عبدالملکیان

خیلی زود می‌فهمی
همه‌ چیز را در آغوش من جا گذاشته‌ای
مثل مسافری
که تمامِ زندگی‌اش را
در یک ایستگاه بین راهی جا می‌گذارد

نسترن وثوقی

دلارام سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 18:12

رفته بودی
خواستم یادت را
بی آنکه کسی بفهد
در دل پنهان کنم
نمی دانستم
قبرهای بدون سنگ
مساحت بیشتری را
غمگین می کنند

محسن حسینخانی

ﺍﯼ ﮐﺎﺵ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ ﻧﻤﯽ ﺁﻣﺪﯼ
ﺗﺎ ﺑﺎ ﺩﻟﺰﺩﮔﯽ ﺑﺮﻭﯼ
ﺍﯼ ﮐﺎﺵ
ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﻪ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯼ
ﺗﺎ ﺳﻼﻣﯽ ﺑﮕﻮﯾﯽ
اﺣﻮﺍﻟﯽ ﺑﭙﺮﺳﯽ
ﺩﺭﺩﺩﻟﯽ ﺑﮑﻨﯽ
ﭼﺎﯼ ﻧﻌﻨﺎﻉ ﺑﻨﻮﺷﯽ
ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﺑﺎ ﺩﻭﺩ ﺳﺒﺰ ﺑﮑﺸﯽ
ﺑﻮﺳﻪ ﺍﯼ ﮔﺮﻡ ﺑﺮ ﮔﻮﻧﻪ ﺍﻡ ﺑﺰﻧﯽ
ﻭ ﺑﺮﻭﯼ
ﺣﺎﻝ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﭽﻨﯿﻦ ﺳﺮﺩ ﻣﯽ ﺭﻭﯼ
ﯾﺎﺩﺕ ﺑﺎﺷﺪ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﻪ ﺟﺎ ﻧﮕﺬﺍﺭﯼ
ﻣﺒﺎﺩﺍ ﺑﺮﮔﺮﺩﯼ ﻭُ
ﺍﺷﮑﻬﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺑﺒﯿﻨﯽ

چوکاش لوبین

کاکتوس شنبه 1 خرداد 1395 ساعت 22:21

ﭼﻪ ﭘﯿﺮﺍﻫﻦ ﻗﺸﻨﮕﯽ ﭘﺸﺖ ﻭﯾﺘﺮﯾﻦ ﺑﻮﺩ
ﮐﻪ ﮐﺲ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺑﺎﯾﺪ
ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺲ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﻣﯽ‌ﭘﻮﺷﯿﺪ.
ﺗﻮ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮﺩﯼ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ
ﻗﺸﻨﮕﯽ ﻫﯿﭻ ﭘﯿﺮﺍﻫﻨﯽ
ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﺗﻨﻢ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺭﺩ.
 
"ﺭﻭﯾﺎ ﺷﺎﻩ ﺣﺴﯿﻦ ﺯﺍﺩﻩ"

اشتبـاه نکن
نه زیبایی تو
نه محبوبیتِ تو
مرا مجذوب خود نکرد

تنها آن هنگام که
روحِ زخمی مرا بوسیدی
من عاشقت شدم

شمس لنگرودی


ممنونم از همراهی صمیمانه ات و شعر بسیار زیبایی که نوشتی کاکتوس عزیز
مانا باشی
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.