صدایم کن

صدایم کن
دلم برای هم آغوشیِ صمیمیِ تنهایمان
برای نوازش
برای صدا کردن های تو
برای حرف های خوب تنگ شده
صدایم کن
دلم برای دوست داشتن های بی انتها
برای شب های تا صبح بدون خواب
برای خودم
برای خودت
پنجره و مهتاب تنگ شده
صدایم کن

نیکی فیروزکوهی

نظرات 4 + ارسال نظر
سه نقطه های دلم ... دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 17:42 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/


.................................................................
با من برقص
با من برقص
تنها مخاطبِ چشم‌هایِ شرقی‌ تو، منم
یک لحظه شک نکن
اندازه ی دقیقِ آغوشِ توست پیکرم .

نیکى فیروزکوهی

بهشت
از آن کسی ست که
" دوستت دارم " ها را
می شنود
از زبان تو ،
درست وقتی که
باران
غوغا می کند
پشت پنجره

بهنام محبی فر

نیلوفر دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 15:25

هم وادی ِمهربانی های من
از چشم هایت که بگذرم
از شوق ِدیدن لبخندت ،نه ..!
مجنون ِروایت ِکلماتم
برای سرودن ِعشق
برای پیوند ِبی واسطه از فاصله ها
حالا تو بگو
رویا چیز خوبی نیست
اما من به خیال ِبودن تو
تا همیشه
شاعرم

نیلوفرثانی

سلام احمدآقای عزیز ممنونم بابت این انتخاب زیبا..خانم فیروزکوهی شاعر مورد علاقه من هستن و همیشه از انتخابهای شما از سروده های ایشان لذت بردم به تمام..
با آرزوی سلامتی و شادی برای شما دوست عزیزم

اشک های تو
شانه ام را خیس می کند
و زخم سال های پیش را می سوزاند
در تو کدام رودخانه می گرید
و ماهی در آستین کدام رود
در تو
روشنایی عجیبی
که درختان سیب را بارور می کند
و دریایی که هنوز
در گوش دکمه های تو می خواند

زیبایی تو
همیشه چیزی را از قلم می اندازد

رضا بروسان


سلام نیلوفر عزیز
خوشحالم که این شعر را دوست داشتید قبلا برایم نوشته بودید که به اشعار ایشان علاقه دارید امیدوارم همیشه انتخاب های مرا دوست داشته باشید
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

دلارام دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 14:11

شعرهایم را نخواندی ...
لاأقل برگرد
و نگاهم را بخوان
سطر سطر نگاهم مال تو
من به نگاهی راضی ام ...

؟؟؟؟؟؟/

, کاش صدای تو
پرواز می کرد
از پیله ی حنجره
می نشست
روی شانه ی خسته ام
ومن
بالهای مخملیش را
می بوسیدم

الهام عسکری

●♥ محمد شیرین زاده ♥● دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 03:49 http://m-bibak.blogfa.com

بعضی آدم ها را نمی شود داشت
فقط می شود یک جور خاصی دوستشان داشت !
بعضی آدم ها اصلا برای این نیستند که برای تو باشند یا تو برای آن ها!
اصلا به آخرش فکر نمی کنی
آنها را باید دوستشان بداری
آن هم نه دوست داشتن معمولی نه حتی عشق !
یک جور خاصی دوست داشتن که اصلا هم کم نیست ...
این آدم ها حتی وقتی که دیگر نیستند هم
در کنج دلت تا ابد یک جور خاص دوست داشته خواهند شد.
- چارلی کافمن

و اگر فکر میکنی‌
برایِ عشق حدی نیست
اشتباه کرده ای
که عشق را
مرز‌ها می‌‌سازند و
مرز‌ها را عشق
هنوز ندیده‌ام
عاشقی را آزاد و
آزادی را عاشق

نیکى فیروزکوهی


سلام دوست گرامی
ممنونم از حضور گرم و صمیمی تون
امیدوارم همواره شاد باشی
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.