بتی پرستیدم

مقرر شده این جهان نبینمت
جهان دیگر هم بهشت نخواهم رفت
زیرا من کافر بوده ام
و بتی پرستیدم

آدونیس
مترجم  : بابک شاکر

نظرات 3 + ارسال نظر
دلارام چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 17:31 http://banooyebeheshteman2.blogfa.com

دل همین است دیگر …
می نشیند برای خودش رویا میبافد .
آرزوهای بی جا می کند …
مثل آرزوی بوییدن عطر گس زنانه ات
مثل آرزوی بوسه های حریصانه و تکثیر شیرین یک گناه در آغوشت
مثل عاشقانه تسلیم شدن مقابل هوس هایت !
مثل …
میدانی ! ؟
باز هم آسمان و ریسمان بافته ام !
تمامی ماجرا همین است :
من جز تو هیچ آرزویی ندارم !

کافیست بشکنی
دیگر چه فرقی‌ می‌کند
برایت بمیرند
یا عاشقت شوند
تکه تکه می‌‌شوند
آرزوهایی که با آنها رویا ساخته بودی

امیر وجود


ممنونم از حضورتان خانم دلارام عزیز
شاد باشید
با مهر
احمد

سه نقطه های دلم ... چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت 16:37 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/

چگونه شرح دهم بت‌پرست یعنی چه ؟

کسی که دل به تو یک عمر بست یعنی چه ؟

برای لحظه‌ی اول که دیدمت ناگاه
نخورده تجربه کردم که مست یعنی چه ؟

گذشتی و نگذشتم که خاطرت باشد
کسی که پای دلش مانده است یعنی چه ؟
.
.
.

الهام دیداریان

شبیه مه شده بودی
نه می شد در آغوشت گرفت
و نه آنسوی تو را دید
تنها می شد
در تو گم شد

رویا شاه حسین زاده


ممنونم از همراهیتان دوست عزیز
موفق باشید
با مهر
احمد

یه دوست دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 13:03 http://www.zahra1374.blogfa.com

دروووود بر عزیز دل ما آقای زیادلو مهربان

باز هم انتخاب های عاااالی
دمتون گرررررررم...


میدانستم دعای -مادرم-
رد خور نداشت..!

باید -پیر- میشدم

خدایا صلاح دنیا با تو،
صلاح من هم با تو
اما
خدایی زود نبود؟؟؟!
٩٤/١١/١٤

همیشه
نداشته هایمان را بیشتر دوست داریم
مثلا
همین دوستت دارم هایی
که تو
هیچ وقت
نمی گویی به من
نمی دانی چقدر دوست شان دارم

بهنام رحبی فر


سلام خانم محمدزاده عزیز
ممنونم از حضور صمیمانه تون و سروده بسیار زیبایتون
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.