سه عاشقانه زیبا

آغوش من
فرودگاه ِفرودهای اضطراریِ توست
هر جا آسمانت ابری شد
یا که بالت زخمی
بازوهای من
به روی تو باز است هنوز
فرود بیا پرنده ام
فرود بیا

========

عاقلانه کنارگذاشتمت اما
هر بار که
مژه ای می افتد
روی گونه ام
بی اختیار تو را آرزو می کنم

مثل بعضی صبح ها
که یادم می رود نیستی
وَ بلند می گویم
صبح به خیر
========

جای دقیق
زخم های مرا
تو فقط می دانستی
بی انصاف
چرا با رفتنت
زخم روی زخم گذاشتی ؟

مینا آقازاده

نظرات 4 + ارسال نظر


........................................................

تو ماه را
بیشتر از همه دوست می‌داشتی
و حالا ماه هر شب
تو را به یاد من می‌آورد
می‌خواهم فراموش‌ات کنم
اما این ماه
با هیچ دستمالی
از پنجره‌ها پاک نمی‌شود!
رسول یو نان

نامت را
با زبان کامل عشق
باید دید
که محشر
دیدن است و آب شدن
نامت گرامی است
یار
نامت
گرامی است.

شهرام شاهرختاش


ممنونم از همراهی تان دوست گرامی
موفق باشید
با مهر
احمد

کاکتوس جمعه 25 دی 1394 ساعت 22:42

ترسم چو باز گردی
از دست رفته باشم

, اینکه هر وقت
خودم را در آینه می بینم
یاد تو می افتم
یعنی عاشق توام؟

کجای تنم دنبالت بگردم
که نباشی؟

عباس معروفی

دلارام جمعه 25 دی 1394 ساعت 17:36

راه‌ها به تو ختم می‌شوند
بیراه‌ها به من!
با من راه بیا
بیراه نمی‌گویم!
دیر که راه بیفتی
دیگر هیچ سنگی
پای تو را نخواهد دید!



نسترن وثوقی

دوستت دارم
یعنی
در میان
شیش میلیارد آدم
تنها تو
می توانی
مرا خوب بسوزانی
و نابود کنی

همایون بختیار

محمد شیرین زاده جمعه 25 دی 1394 ساعت 13:46 http://m-bibak.blogfa.com

تنها شدم ، به جاست برخیزم

با خود چو گردباد بیاویزیم

راهی برم به جایی و آن‌ گاه چون نسیم

خاموش وار از همه بگریزم


((سیاوش کسرایی))

این دست های توست
یا دست های باد ؟
که باز می کند
گره ی روسری ام را
نکند در یک کاسه است
دست های باد و دست های تو

مینا آقازاده


ممنونم از همراهی صمیمانه تون آقا شیرین زاده عزیز
شاد باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.