نگاهم کن

این گونه بمان عشقم
بمان اینگونه
و تنها
به من نگاه کن
نگاه کردن هم نوعی عشق است

ایلهان برک
مترجم : سینا عباسی

نظرات 3 + ارسال نظر
سپیده متولی سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 16:58 http://www.sepideh-motevalli.blogsky.com

مرا راه گلو ای بغض غم، وا می کنی یا نه
برایم چاره ای جز گریه پیدا می کنی یا نه
ببین سوز درونم از خطوط چهره ام پیداست
تو هم در چهره ام غم را تماشا می کنی یا نه
دلم در هر طپش صد بار آواز تو را خواند
نمی دانم تو هم یاد دل ما میکنی یا نه
فشردم بار ها زنگ در میخانة چشمت
که آیا بین عشاقت مرا جا می کنی یا نه
تو در قلب منی هرجا که هستی هر کجا باشی
ندانم کنج این ویرانه مأوا می کنی یا نه
گلی، باغی، بهاری، گلشنی، چون عطر صحرایی
برای دیدن گل عزم صحرا می کنی یا نه
چنان امروز زیباتر ز دیروزی، که گیجم من
تو خود را اینچنین هر روز زیبا می کنی یا نه
میان عقل من با عشق تو دعواست روز و شب
تو هم مانند من با خویش دعوا می کنی یا نه

"احسان ناجی"


................................................
تو چنان گرم بر آ
و چنان سرخوش و بی پـیـرایه ؛
که فراموش کنم
پلک زدن را حتّی ..

سید علی میرافضلی

دلارام دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 07:52

نگاه کردن هم نوعی عشق است


زیبا زیبا....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.