عشق

عشق
همین خنده های ساده توست
وقتی
با تمام غصه هایت
می خندی
تا از تمام غصه هایم
رها شوم

کیکاووس یاکیده

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده متولی سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 11:50 http://www.sepideh-motevalli.blogsky.com

دنیا به روی سینه ی من دست رد گذاشت

بر هرچـــه آرزو بـــه دلــــم بود سد گذاشت

مادر دوسیب چید به من داد و گفت:عشق

این را به پای هرکــه فرا می رسد گذاشت

من سیب زرد خاطـره را گــاز مـــی زدم

او سیب سرخ حادثه را در سبد گذاشت

قبل از تولدم به سه تا نقطه می رسید

امــا بـــه جـــای روز تولد عدد گذاشت

دنیا شنیده بود کـــه من شعـــر می شوم

ناچار روی سینه ی من دست رد گذاشت

"میثم امانی"


......................................
خنده دارترین اتفاق
"عشق" است
وقتی
سالها بعد
مرورش می کنی

افشین یداللهی

یه دوست یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 23:21 http://www.zahra1374.blogfa.com

تو لبخند میزنی و عشق آغاز میشود
أصلا عشق از تو آغاز میشود
انگار خدا تو را آفرید
و تو هم عشق را
چه میدانم
شاید عنصر وجود تو به جای خاک
از عشق است...
و حالا من سراپا محو آقاییت!
٩٤/٩/١ زهرا محمدزاده آ

مهدخت یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 16:18

درود برشما
امید که خوب باشین

این انتخاب تون عالی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.