میدانم نمی دانی چقدر دوستت دارم

می دانم نمی دانی
چقدر دوستت دارم
و چقدر این دوست داشتن همه چیزم را
در دست گرفته است
می دانم نمی دانی
چقدر بی آنکه بدانی می توانم دوستت داشته باشم
بی آنکه نگاهت کنم
صدایت کنم
بی آنکه حتی زنده باشم
می دانم نمی دانی
تا بحال چقدر دوست داشتنت
مرا به کشتن داده است

حافظ موسوی

نظرات 4 + ارسال نظر
دلارام سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 18:50 http://banooyebeheshteman2.blogfa.com

چقدر
پای این پیله نشستم
که تو پروانه شوی
پروانه شدی...
من از این حادثه اما
شکستم که شکستم
قصه عجیب است
با عشق، تورا
بوسه زدم
تو پریدی...
وای خدایا
در ان پیله خاموش
چه کسی
درس پریدن به تو اموخت
تو پریدی
اما..
تاهنوز
پای این پیله نشستم....


..............................................................
و تو
هر جا و هر کجای جهان که باشی
باز به رویاهای من بازخواهی گشت
تو مرا ربوده٬ مرا کشته
مرا به خاکستر خواب ها نشانده ای
هم از این روست که هر شب
تا سپیده دم بیدارم
عشق همین است در سرزمین من
من کشنده ی خواب های خویش را
دوست می دارم!
سید علی صالحی
.

سپیده متولی شنبه 23 آبان 1394 ساعت 18:11 http://www.sepideh-motevalli.blogsky.com

جا نمازم را به سمتت بی وضو وا کرده ام
من خدای گمشـــده را تازه پیـــدا کرده ام

سوی مسجد رفته ام هربار،مقصودم تویی
من تعهّـد با تو در این خانه امضـــا کرده ام

در دلم پیچیـــده عطرت بر تنم دستـــانِ تو
سفت آغوشــت گرفتم یـــادِ بودا کرده ام !

صد هزاران راه را بیراهــه می پیموده ام
حال امّا کفشِ ایمــان را ببین پـــا کرده ام

رازِ آن دیوارِ کج از خشـــتِ اول بر ملاست
من ، تقــــلّا بر بنــــایش تا ثریــــا کرده ام

مثلِ گـــرمای تنِ مـــادر پُر از آرامشـــی
یادِ دورانِ قشـــنگِ کــــودکی را کرده ام

بیصــِـدا در قلبِ بــاران دیده ام مأوا بگیر
با طلوعت آســمانم را چه زیبــا کرده ام


"عاطفه بابائی"

نیلوفر شنبه 23 آبان 1394 ساعت 11:05

درود احمدآقای عزیز
چقدر این انتخابتون زیبا بود و چقدر لذت بردم...
ممنونم از اینکه هستین و خدا قوت بابت تمام زحماتتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.