تورا عاشقانه تر دوست خواهم داشت

تو را عاشقانه تر دوست خواهم داشت
چه بمیرم ، چه بمانم
قلب تو آشیانه‌ی من است
و قلب من ، باغ و بهار تو
مرا چهار کبوتر است
چهار کبوتر کوچک
قلب من آشیانه‌ی توست
و قلب تو باغ و بهاران من

فدریکو گارسیا لورکا

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 21:51 http://www.zahra1374.blogfa.com

هرروز بیشتر دوستت خواهم داشت
هرروز بیشتر عاشقت خواهم شد
کم آوردن حق من نیست
تو همه جا کنارم خواهی بود
حتی زیر خاک...
مهر 94
زهرا محمدزاده

باران مرا خیس می‌کند
توفان می‌ترساند
و پاییز عاشق می کند
تو اما
چیزی از من باقی نمی‌گذاری

مژگان عباسلو

سلام خانم زهرا عزیز
خیلی خوشحالم بعد از مدتها شما را اینجا می بینم
طبق معمول مرا با شعر زیبایی که از سروده های خودتان است شرمنده کردید
متاسف شدم از اینکه وبلاگتان را به روز نمی کنید
امیدوارم هر جا که هستید شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

فرزانه سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 23:28

تو دلیل همه ی دلتنگیهای من هستی
بی قراریهایم
بغض هایم
گریه هایم
و حق من این نیست
دنیا برای پنهان شدن جایی ندارد
احساست را بدون سانسور رها کن...



الهام ساعدی

حالا که رفته ای
ساعتها به این می‌اندیشم
که چرا زنده ام هنوز ؟
مگر نگفته بودم که بی تو می‌میرم ؟
خدا یادش رفته است مرا بکشد
یا تو قرار است برگردی ؟

کامران فریدی

ار شعر زیبایی که نوشتید کمال تشکر را دارم فرزانه عزیز
موفق باشی
با مهر
احمد

سما یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 13:09

ب یاد دارم.این شعر روزی هدیه ی تولدم بود....
سپااااس....

من مطمئن هستم که لیاقت داشتن چنین هدیه ارزشمند و دلنشینی را داشتید خوشا به سعادت تون
مانا باشید
با مهر
احمد

شادی صندوقی یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 11:28

طواف


هرجای جهان ، این قبله نما را می گذارم

باز حجرالاسود چشمانت را نشان می دهد

تو کعبه ی سیال منی !

که مثل نسیم

مدینه به مدینه می گذری

بگذار با خلعت ِ عشق تو

اِحرام ببندم

بگذار در آستانه ی آن چشمها

اعتراف کنم

بگذار گردِ دستهای تو

طواف کنم !



#یدالله گودرزی/ مهرستان 94

تصمیم گرفته ام
هر چه تو را
به یاد ِ من بیندازد
دور بریزم!

فقط یکی بگوید
با چای ِ اول صبح،
با سیگار ِ آخر ِ شب،
با خلوت ِ بعد از ظهر ِ خیابان،
با خانه های پلاک ِ چهل و چهار،
با نیمه ی تابستان،
با آخر ِ بهار،
با اولین برف،
با درخت ِ غرق ِ شکوفه. .

با باران
با باران
با باران. .
چه کنم. . ؟!

مریم نوابی نژاد

از حضور صمیمانه تون و شعر زیبایی که نوشتید کمال تشکر را دارم خانم صندوقی عزیز
شاد باشید
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.