حق با توست

نیمی از گلایه ها زمانی تمام می شود
که فقط به او بگویی
حق با توست
حق با توست یعنی عذرخواهی کردن
یعنی دوستت دارم
یعنی اینکه می بوسمت
باور کن برای آدمهای با ارزش در زندگیتان
جمله حق با توست زیباترین جمله آتش بس است

نسرین بهجتی 

نظرات 10 + ارسال نظر
دلارام یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 14:56 http://banooyebeheshteman2.blogfa.com

گاهی باید باور داشت
که هنوز،
تمام سهم مارا از زندگی نداده اند
هنوز فرصت برای باران و خیال و بوسه هست ؛
هنوز قهقه ی خنده های بی دلیل مانده است ،
برای لبخند هایی عاشقانه و عاشقانه های پر لبخند
باید امید داشت ...

این روزها می دانم تو نزدیکی بانو!
صدای نفس هایت را می شنوم !
حالا هرچقدر دنیا بخواهد
شبم پر از کابوس و
روزهایم پر از بغض باشد،
دیگر افاقه نمی کند....
من پر از شادمانی سبزی هستم
که با هیچ چیز خراب نمیشود...

مجد

بهانه می گیریم
دلتنگ می شویم
اشک می ریزیم
دنیای بهانه ها
دنیای دلتنگی
و اشکی که می ریزد بی تردید
برای دوست داشتن
چقدر بهانه زیاد است

بهرنگ حیدری

ممنونم از همراهی تان خانم دلارام عزیز
با مهر
احمد

فرزانه شنبه 24 مرداد 1394 ساعت 18:44

عرض ادب احمد عزیز
به نظرم دلنوشته های خانم بهجتی به زیبایی سابق نیست. بیشتر شبیه به موعظه است. سروده های قبلی ایشون در وبلاگ قلب من چشم تو، بسیار زیبا و تاثیرگذاره. چه لباس زیبا و برازنده ای دارند. ظاهرا یکی از دوستان هم به لباسشون اشاره ای کردند. بانو نسرین بهجتی بسیار زیبا و دوست داشتنی هستند.
27476

سلام فرزانه عزیز
دوست عزیز این نوشته را برای این انتخاب کردم که بسیاری روابط خانوادگی و یا رابطه های دوستانه بر اثر یک غرور بیجا از بین رفته و یا دچار بهم ریختگی شده است در حالیکه می توانستیم به قول خانم بهجتی با گفتن یک جمله کوتاه و موثر از خیلی حوادث جلوگیری کنیم درضمن شما درست گفتید من از حرف خانم متولی اشتباهی برداشت کردم ایشان فقط به لباس ایشان اشاره داشتند
ممنونم از همراهیت و نظری که ابراز کردید فرزانه عزیز
مانا باشی
با مهر
احمد

گلی پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 16:40

با سلام
مثل همیشه زیبا و دلنشین
سپاس

سلام خانم گلی عزیز
ممنونم از حضورتون و خوشحالم که این متن را پسندید
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

جواد مهدی پور پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 09:12 http://javadms1509.blogsky.com

سلام و احترام

وقتی که لبت برابرم واقع شد
یک لحظه دلم به بوسه ای قانع شد

قانون اساسی دلم گفت ببوس
شورای نگهبان لبم مانع شد

امان از دست این شورای نگهبان بعضی جاها .. !


زیبا و دل انگیز سرودید

درود بر شما

من
از وقتـــــهایی که نیستی
میــــترسم
و از وقتـــــهایی که هستی
بیــــشتر میترسم

نیستــــــی
میـــــترسم رفته باشی نیایــــــی
وقتـــــی که هستی میترسم بــــــروی
بـــــــرای همیشه بروی

افشین صالحی

ممنونم از لطف شما دوست گرامی
مانا باشید
با مهر
احمد

سپیده متولی چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 18:16 http://www.sepidehmotevalli.blogfa.com

ترش و شیرین شبیه آلوچه گاه اینی و گاه آن هستی

مثل شهریور شمالی ها تو که اخموی مهربان هستی

گاه طوطی و گاه بازرگان گاه در هند و گاه در ایران

خلقتی از فرشته و شیطان گاه جسمی و گاه جان هستی

بین ِ آبادی و خراب شدن ، وسط شربت و شراب شدن

مانده ای بین ماندن و رفتن، سخت در حال امتحان هستی

با تو ام گریه ـ خنده ی معصوم! آه ماهی ـ پرنده‌ی مغموم!

شـــور دریا به جانت افتاده مثل این رودها روان هستی

با تو ام ای رییس خوبی ها! ای زبانِ سلیسِ خوبی ها!

ماهی برکه‌های تنهایی ! تو کـه دریای بی‌کران هستی

بد به حال دوشنبه هایی که خالی از اخم و خنده ات باشد

خوش بـه حال پیاده روهایـی کـــه در انبـــوه عابران هستی

***

رفقا! رسمِ روزگار این است زندگی سینمای فردین است

وسطش گریــه می کنی اما آخـــر قصــه در امان هستی

"آرش پورعلیزاده"

نامت را در هیچ یک از شعرهایم نمی نویسم
از تو
با هیچ کس
حتی در لفافه
حرف نمی زنم
در جمع، با تو چون غریبه سخن می گویم
از رسوایی می ترسم
پنهانی به دیدارم بیا
همچنان پذیرای تو خواهم بود
در حیات خلوت روحم
که مخصوص ملاقاتهای خصوصی ست

حافظ موسوی

ممنونم از شعر زیبایی که نوشتید بانوی عزیز
با مهر
احمد

فاطمه چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 13:38

نیمی از گلایه ها زمانی تمام می شود
که فقط به او بگویی
حق با توست
حق با توست یعنی عذرخواهی کردن
یعنی دوستت دارم
یعنی اینکه می بوسمت
باور کن برای آدمهای با ارزش در زندگیتان
جمله حق با توست زیباترین جمله آتش بس است

سلام و درود. این متن رو که خوندم واقعا باعث بهتر شدن حالم شد. واقعا متن با مسمایی بود. در حقیقت امر هم در زندگی همین طور اتفاق می افته. همیشه سعی میکنم که مهربون تر باشم و با گذشت تر.

سلام خانم فاطمه عزیز
خیلی خوشحالم که این متن را دوست داشتید
من خودم این نوشته را دوست دارم
ممنونم از همراهیتان دوست مهربانم
با مهر
احمد

سه نقطه های دلم ... چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 13:13 http://noghtehchinhayedelam.blogfa.com/

بسیار زیبا
بعله کاملا درسته "جمله حق با توست زیباترین جمله آتش بس است "
...........................................................
هرگز راز عشقت را با معشوق مگوی
آن عشق می‌پاید که ناگفته می‌ماند
زیرا این نسیم لطیف و مهربان
خوشتر که خاموش و نامرئی بگذرد .
من از عشق خویش با معشوق سخن گفتم
و راز دل آشکار کردم
اما او سرد و لرزان
و هراسناک و پریشان
مرا رها کرد و برفت ..
دیری نپایید
که رونده‌ای از راه رسید
خاموش و نامرئی همچون نسیم
و او را با یک آه در ربود و ببرد ...

ویلیام بلیک

از دیدار تو باز می گردم
با دست‌هایی که در دستهایم جا مانده‌اند
و حرف‌هایی که در دهانم
از دیدار تو بازمی‌ گردم
با چشم‌هایی
که راه خانه را بازنمیشناسد
کسی در رگ‌هایم راه می رود
کسی در قلب‌ا‌م می‌ایستد
و در جیب‌هایم دستی‌ست
که بوی ِ عشق می‌دهد
در آیینه نگاه می‌کنم
تو را می‌بینم

مریم ملک دار

خوشحالم که شما نیزاین متن عاشقانه را دوست داشتید
موفق باشید
با مهر
احمد

محمد کاویانی سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 09:59

بسیار زیبا احمد جان

مرسی دوست عزیزم
با مهر
احمد

بهاران دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 15:09 http://baharaneman.mihanblog.com

اگر تو نبودی عشق نبود

همین طور

اصراری برای زندگی

اگر تو نبودی

زمین یک زیر سیگاری گلی بود

جایی

برای خاموش کردن بی حوصلگی ها

اگر تو نبودی

من کاملاً بیکار بودم

هیچ کاری در این دنیا ندارم

جز دوست داشتن تو





از : رسول یونان

این شعر را همین حالا بخوان
وگرنه بعدها باورت نمی شود
هنگام سرودنش چگونه دیوانه وار عاشقت بودم
همین حالا بخوان این شعر را که ساختار محکمی ندارد
و مثل شانه های تو هربار گریه می کنم می لرزد
هربار گریه می کنم
و پیراهن هیچ فصلی خیس تر از بهاری نیست که عاشقت شدم

لیلا کردبچه

با درود و سپاس فراوان دوست بهاری من
شاد و سلامت باشید
با مهر
احمد

نیلوفر دوشنبه 19 مرداد 1394 ساعت 14:49

بسیار زیباست انتخابتون...
درود و سپاس فراوان

ممنونم از لطف و محبت تون نیلوفر عزیز
شاد باشی
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.