به یاد کسی بودن

اغلب فکر می کنیم
اینکه به یاد کسی هستیم
منتی است بر گردن آن شخص
غافل از اینکه اگر به یاد کسی هستیم
این هنر اوست نه ما
به یاد ماندنی بودن
بسیار مهمتر از به یاد بودن است

بهومیل هرابال

نظرات 1 + ارسال نظر
بتول جمعه 22 خرداد 1394 ساعت 21:44

ای کاش ادم رفیقشودوست داشته باشه

نه به خاطررفع نیازش

نه بخاطررفع شادی وغمش

نه به خاطرزیبایی وحسن جمالش و

نه به خاطراوقات فراغت وبیکاریش

فقط به خاطراینکه اون طرف ارزش دوست داشتن روداره.

تو را ببینم
می‌بوسم
نوازشت می‌کنم
برایِ تو خواب تعریف می‌کنم
تو را ببینم، بغل می‌کنم
تمام رویاهایم را می‌بینم
و به تمامِ آرزوهایم می‌رسم

تو را ببینم
خوب می‌شوم ، آقا می‌شوم
به تو سلام می‌دهم
نماز می‌خوانم
و تو را شکر می‌کنم
تو را ببینم خیلی دوستت دارم
آخ
تو را ببینم
چه‌ قدر کار دارم

افشین صالحی

ممنونم از شما دوست گرامی
با مهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.