دفتر عشق تو را بستم

دفتر عشق تو را بستم , نیایی بهتر است
بی تو من با دیگری هستم , نیایی بهتر است

جام قلبم سالها سرشار از نام تو بود
جام را مستانه بشکستم ، نیایی بهتر است

رفته بودی تشنه ی عشقم کنی بیچاره تو
با شراب دیگری مستم ، نیایی بهتر است

ماه من بودی و اکنون در دلم خورشید اوست
او نهاده دست در دستم ، نیایی بهتر است

خواه لیلی خواه شیرین یا زلیخا بوده ای
دفتر عشق تو را بستم ، نیایی بهتر است

من نه مجنونم نه فرهادم نه یوسف بوده ام
من همان فریاد بدمستم ، نیایی بهتر است

محمد رضا زارع ( فریاد )

نظرات 2 + ارسال نظر
حمید سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 00:50

با سلامی دوباره
شما حتی از تخلص شاعر(فریاد) هم در بیت آخر غزل متوجه اشتباه خودتون نشدید؟

دوست عزیز ندانستن که جرم نیست من اصلا ایشان را نمی شناختم
در ضمن شما فتح خیبر که نکردید تذکری دادید که به جا بود و من اشتباهم را تصحیح کردم
شاد باشید
با مهر
احمد

حمید سه‌شنبه 14 فروردین 1397 ساعت 00:48

سلام
این غزل سروده ی م. فریاد(محمدرضا زارع) هست نه استاد بهمنی
استاد بهمنی این غزل رو در صفحه ی فیسبوک خودشون گذاشتن و زیرش هم اسم و لینک وبلاگ م. فریاد رو درج کردن
بقیه ی دسته بندیتون هم همینطوره؟!

با سلام دوست گرامی
خیلی ممنون از حضورتون و تذکری که دادید
من دسترسی به صحفه فیسبوک استاد بهمنی نداشتم بخاطر همین این اشتباه روی داد در ضمن دوست عزیز امکان اشتباه همیشه وجود دارد این دلیلی نمیشه که شما محتوای کل وبلاگ را زیر سوال ببرید
موفق باشید
بامهر
احمد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.